O nahazování životů

Odjakživa mě v Dračím Doupěti i Dungeons&Dragons 3,5e iritovalo náhodné nahazování životů a v obou hrách jsme to houserulovali na pouhé přičítání průměrného hodu.

Elegantní a velmi jednoduché řešení (možná jsem se tu o něm už zmiňoval) jsme našli až ve Stars Without Number, kde se sice životy také nahazují, ale ne tak, že by se na každé úrovni hodilo jednou kostkou a ta se přičetla ke stávajícímu maximu. Namísto toho vezmete kostky za všechny úrovně a hodíte si všemi, včetně té za novou úroveň, znovu. Pokud nepřehodíte své stávající maximum, získáváte vždy alespoň jeden život.

S klasickým hodem jste

  • hodili málo a nemohli se zbavit dojmu, že máte zmrvenou postavu
  • hodili hodně a ostatní vám záviděli nezmrvenou postavu :)

Se SWN hodem

  • hodíte hodně a pískáte si, že máte na dvě úrovně vystaráno
  • hodíte málo a máte o důvod navíc se tešit na příští úroveň

Rozhodně doporučuji pro všechny, co hrají drd1.6 nebo cokoli z d20 systému ;-)

Reklamy

About Quentin

lazy roleplayer, series freak and mmorpg addict Zobrazit všechny příspěvky, jejichž autorem je Quentin

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: